school - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Tim Frijters - WaarBenJij.nu school - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Tim Frijters - WaarBenJij.nu

school

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

21 Februari 2008 | Sri Lanka, Colombo

op school, in de klas, op de speelplaats, glijbaan en kleuren,
op de uren dat ik met al mijn klasgenootjes was


...foto's van school voor gehandicapte kinderen...op de dag dat ik jullie verzamelde spullen kon geven

  • 22 Februari 2008 - 10:44

    Frans:

    Leuke foto's hoor Tim.
    Zijn dat allemaal gehandicapte kinderen?

    Hier gaat alles naar wens. Ons huis is nog steeds niet verkocht helaas.

    Groejes en veel plezier met jouw ouders de komende tijd.

    Frans & An

  • 25 Februari 2008 - 16:18

    Jessica:

    Ik zie m'n tekening;) Hele stevige knuffel voor jou!

  • 26 Februari 2008 - 09:11

    Anne-Wil:

    Hey timmie,
    de eerste keer dat ik op je site kom... ik schaam me diep. Maar dankzij jou aantekening op het witte bord in het zonnehuis kan ik je toch nog een beetje gaan volgen.
    Jaja, idd het zonnehuis, ik werk er nu 1,5 dag. Dus de groeten van iedereen hier. En ik mag inloggen op jou naam :)

    Tim, geniet er nog ff van en als je terugkomt spreken we weer eens wat af.

    X Anne-Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

2 1/2 maand werken als fysiotherapeut in revalidatiecentrum in Galle (Sri Lanka) 2 maanden reizen in Sri Lanka eo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 14266

Voorgaande reizen:

10 December 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: