nog een keer treinsprinten - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Tim Frijters - WaarBenJij.nu nog een keer treinsprinten - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Tim Frijters - WaarBenJij.nu

nog een keer treinsprinten

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

16 April 2008 | Sri Lanka, Colombo

Nog een paar dagen hier,
de tijd tikt,
ik ga er de klok niet op gelijk zetten,
want hij loopt soms al snel genoeg

sinds 4 weken weer in sri lanka. vandaag alleen al was heerlijk.
India even achter me gelaten, ben ik nu vooral heel blij dat ik hier zit.. nu nog in een beetje uitgestorven toeristenoord, morgen 3 dagen in de bergen.

maandag de 21ste kom ik terug of ga ik hier weg, net hoe je het ziet.
in ieder gevalk is deze halve thuiskomst op sri lanka raar, maar zo vertrouwd stekkie. het is heerlijk om tegen mensen weer wat singalees eruit te gooien.

omdat ik niet stil kan zitten en het land te mooi vind om 5 dagen van de zijlijn toe te kijken ga ik 3 dagen een treinreis maken door de bergen, wara ik al lang naar uitzie.
tis echt een afsluiting hier en met de rustigere mensen, de trein in het vooruitzicht, de bekendheid, een supermarkt waar ik de smaken ken, een zonsondergang met sri lankanen spelend dollend op het strand en alles wat over 3 maanden hier weer op te rakelen valt, is het moeilijk te beseffen dat ik hier weg ga.
de schitterende kleurrijke zonsondergang vanavond was speciaal, alsof hij een tijd was achtergehouden om op deze dag nog te laten zien aan ons.

'tijd is tijd' heb ik ooit wel eens een rechtlijnige scheidrechter horen zeggen

nu hier... en de rest wat komt is vaak niet voor te stellen

muziek: mew- snow brigade

een dikke knuffel met thuis met 5 dagen in het zicht.

  • 18 April 2008 - 17:36

    Jessica:

    Lief:) Je bent er alweer bijna en kan niet wachten, slaap de laatste nacht helemaal niet meer denk ik, bang dat ik te laat op schiphol kom :P Zo benieuwd nog naar hoe je treinreis verder is verlopen :) Zal raar wezen om het "thuis" daar te verlaten, geniet er nog zoveel van als je kan!!

    Dikke knuffel!

  • 18 April 2008 - 19:27

    Arnold En Joke:

    Hoi Tim,

    Wat zal dat vreemd zijn om je tijdelijke "thuis" te verlaten en weer terug te keren naar die westerse wereld. Geniet nog de paar dagen en heb een goede terugreis.
    We zijn benieuwd naar de foto's en verhalen. Kom maar eerst weer echt "thuis".
    groeten Arnold en Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

2 1/2 maand werken als fysiotherapeut in revalidatiecentrum in Galle (Sri Lanka) 2 maanden reizen in Sri Lanka eo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 14265

Voorgaande reizen:

10 December 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: