donder - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Tim Frijters - WaarBenJij.nu donder - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Tim Frijters - WaarBenJij.nu

donder

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

03 December 2007 | Nederland, Purmerend

het dondert en spookt in m'n hoofd sinds het weekend. De zin om te gaan is er absoluut, alleen gaat er zoveel door me heen, vooral wie ik een paar maanden niet ga zien.

  • 06 December 2007 - 14:28

    Maaike:

    Tim :( ik ga je missen, kga je zondagavond nog even bellen ja ^_^

  • 09 December 2007 - 16:12

    Hiske:

    Lieve Tim,
    Maak er een onwijs mooie tijd van !
    Enjoy :)
    Liefs hiske

  • 09 December 2007 - 16:17

    Dion:

    Hee timmie...

    k hoop dat je me mn tips hebt weten kunnen volgen...
    Heel veel sterkte daar en k ben benieuwd naar je verhalen... Geniet ervan...

    tot in de pruimentijd.:)

    dion

  • 09 December 2007 - 17:01

    Marit:

    Tim, ik ga je heeeeel hard missen en ik beloof dat ik goed op Jessica zal letten :)
    Heel veel plezier daar en ik kijk nu al uit naar alle mooie verhalen :D

    Dikke kus van mij!

  • 09 December 2007 - 17:52

    Laura:

    Hee Tim!!

    Denk er maar goed aan dat iedereen er over een paar maanden nog steeds is en dat jij er dan een supervette nieuwe ervaring bij hebt ook!

    Alvast een hele goede reis! Ik ga je site in de gaten houden, ben nu al benieuwd naar de verhalen!

    Zet 'm op daar!

    liefs

  • 10 December 2007 - 10:47

    Maartje:

    Hey Tim!
    Wat hoorde ik nu?? Is het zover gekomen dat jullie moesten worden omgeroepen op Schiphol?? ;) Mooi stel zijn jullie!
    Nou geniet van deze geweldige reis!
    Groetjes aan Sebas!

    Dikke kus van je zusje

  • 11 December 2007 - 12:17

    Ellen:

    lieve schat, Ik ben benieuwd wat jullie eerste indruk is!
    Ik denk aan jullie!
    kus

  • 14 December 2007 - 18:57

    Ellen:

    leven jullie?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

2 1/2 maand werken als fysiotherapeut in revalidatiecentrum in Galle (Sri Lanka) 2 maanden reizen in Sri Lanka eo

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 14272

Voorgaande reizen:

10 December 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: